Fjernsupport

Nova fakturahåndtering

En brugervenlig digital fakturahåndteringsløsning

Nova fakturahåndtering er en digital løsning, der er designet til at håndtere informationer og de daglige arbejdsgange omkring kreditorbilag, fra modtagelse, workflow, arkivering og til genfinding – på en enkel måde.

Nova effektiviserer hele flowet fra modtagelse, afmapning, Registrering, Omdeling, Godkendelse og Bogføring og betaling.

Maksimal fleksibilitet og tryghed – uafhængigt af økonomisystemet

Nova integrerer direkte med jeres økonomisystem uden udlæsning af tabeller. Det betyder altid opdaterede data uden unødig kompleksitet.
Til gengæld kan I frit skifte økonomisystem uden at I mister historik og bilag. Det giver maksimal tryghed og fleksibilitet.

Effektivisér økonomifunktionen og spar tid

Nova fakturahåndtering er en digital løsning, der er designet til at håndtere informationer og de daglige arbejdsgange omkring kreditorbilag, fra modtagelse, workflow, arkivering og til genfinding – på en enkel måde.

HB Trapper Casestory

HB Trapper havde behov for en optimering af den daglige økonomistyring. Det fik de med Nova.

“MED NOVA HAR VI FÅET OPFYLDT ET STORT ØNSKE OM AT FÅ OPTIMERET OG DIGITALISERET DE DAGLIGE PROCESSER, SÅ VI KAN KONCENTRERE OS OM VORES KERNEFORRETNING.”

Carsten Dahl Økonomichef i HB Trapper

Læs case story her!

Ny bogføringslov – lovforslag

Lovforslaget om digital registrering og opbevaring af regnskabsmateriale har virkning for regnskabsmateriale, der vedrører økonomiske transaktioner, der finder sted for regnskabsår, der begynder den 1. januar 2023 eller senere. Læs mere om lovforslaget her.

00
Day
00
Hour
00
Minute
00
Second

Med Nova er du hjulpet rigtig godt på vej til at opfylde de fleste af de forventede krav, den nye bogføringslov vil stille til digitalisering (indscanning af bilag, fysisk indbakke etc.).

Digital arkivering

Nova opbevarer alle bilag digitalt med let genfinding og mulighed for backup sammen med din virksomheds øvrige virksomhedsdata. Nova opbevarer alle bilag digitalt som enten TIFF eller PDF. Alle data ligger i SQL og der er fuld revisionsspor ned på hver eneste felt opdatering der er lavet på det enkelte bilag.

Digital registrering senest 10 dage fra modtagelse

Nova henter automatisk jeres bilag ind umiddelbart efter de er modtaget på mail eller scannet ind. Herefter sker der typisk en validering og pre registrering før bilaget sendes til godkendelse. Dvs. at bilaget er typisk er registreret få timer efter det er modtaget fra jeres kreditor. Nova kan udveklse data med økonomisystemet så det registrerede men endnu ikke godkendte bilag fremgår i en ankomstkladde / indgangsbog.